Direktlänk till inlägg 28 juli 2013

Bokrecesion

Av Evelina - 28 juli 2013 14:53

För att ha något att göra så tänker jag skriva en bokresension. 



Bokens tittel: Eld 

Huvudpersoner: Ida, Mino, Vanessa, Linnéa, Anna-Karin

Bokens handling: De utvalda dras in i en ny kamp mot demonerna. Denna gång är inte den velsignande den dom tror att det är. Utan faran kommer från ett helt oväntat håll. Det förfluta flätas samman med nuet och De utvalda behöver varandra mer än någonsin. 

Betyg: Boken får fyra av fem möjliga. 

Kommentar: Den var bra och spännande och man visste inte vad som skulle hända. Men det mesta hände på slutet villket lämmnade resten av boken med mindre händleser villket inte var lika spännande. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 13 augusti 2013 18:07

Har varit välldigt oaktiv här men har nyss blivit bättre efter att ha varit sjuk. Så jag har mest legat i min säng och sätt på tv. Inte så roligt. Men nu är jag tillbaka i gen. :) ...

Av Evelina - 30 juli 2013 10:49

Nu har min bror köppt ett nytt spel som han inte vill sluta spela. Nämligen Assasin`s creed 3. Och jag längtar tills han har tröttnat på det. För då kan jag spela det i ställetför att vänta på att han har kötr sitt uppdrag eller att han dör- Men det ...

Av Evelina - 23 juli 2013 14:33

Hej, jag mer så mycket om ursäkt för att jag har varit oaktiv igen. Men nu är jag tillbaka och jag ska försöka vara så aktiv som möjligt.    Jag har varit på en kort mini semester med min familj som varade i fyra dagar. Vi kom hem i söndagds. Vi ...

Av Evelina - 24 juni 2013 10:32

Nu är jag tillbaka efter mitt mifsommar firande. Det var kul även om vi inte gjorde så mycket. Vi badade, hoppade stutsmatta och spelade beddminton. Det var typ det vi gjorde.  ...

Av Evelina - 20 juni 2013 08:56

Hej, tänkte bara skriva ett kort inlägg för att berätta att jag inte kan skriva något under fredan och lördagen. Eftersom att jag ska bort och fira midsommar då. Så jag får helt enkelt önska er glad midssommar redan nu.  ...

Presentation


Hej, jag heter Evelina och är 14

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards